PRONÁJEM SPORTOVNÍHO ZÁZEMÍ
Provozní řád Sportovního zázemí ve Staré Vsi
Prostory určené k pronájmu: bufet, klubovna, WC
Sportovní zázemí si může pronajmout:
- fyzická osoba starší osmnácti let
- přepronájem druhé osobě je zakázán
- pronájem sportovního areálu k pořádání komerčních akcí bude schvalován starostkou obce, zájemce musí podat písemnou žádost minimálně 14 dní před konáním akce
Žádost o pronájem musí být vždy podána písemně správci sportovního zázemí a musí obsahovat:
- jméno a příjmení nájemce
- termín pronajmutí
- požadované prostory k pronajmutí
- účel pronajmutí
- datum podání žádosti + podpis
Cenové podmínky:
- záloha při pronájmu 3 000,-Kč
- ze zálohy se hradí nájem, spotřeba el. energie, vody a případné škody, zbylá hotovost se vrací nájemci
- nájem 2 000,- Kč/akce
- cena za elektřinu: 10,-Kč/kWh
- cena za vodu: 100,- Kč/m3
Během pronájmu je zakázáno:
- používání pronajatých prostor takovým způsobem, kdy může dojít k jejich poškození
- používání pyrotechnických efektů
- po 22 hodině používat zesilovač na reprodukovanou hudbu a posezení pod pergolou -platí při soukromých akcích fyzických osob
Nájemce zodpovídá za dodržování zákona č. 379/2005 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů ve znění pozdějších předpisů.
Nájemce je povinen ukládat vzniklý odpad na místa k tomu určená.
Při předání a převzetí pronajímaných prostor bude sepsán předávací protokol.
Pokyny při přebírání sportovního zázemí:
- Před podpisem předávacího protokolu zapsat všechny zjevné vady do předávacího protokolu.
- Zapsat stavy elektřiny a vody, překontrolovat funkčnost elektrických zařízení, osvětlení, aj.
- Zapnout bojler na ohřev vody (v případě potřeby).
- Propláchnout trubky výčepního zařízení vodou pomocí čistící nádoby (v případě potřeby).
- Všechny odpadkové koše vybavit velkými pytli na odpadky.
- Doplnit toaletní potřeby na toaletách z vlastních zdrojů.
Pokyny pro úklid pro vrácení sportovního zázemí:
- Vynést veškeré přinesené věci, které patří nájemci.
- Uklidit nádobí.
- Vyklidit chladničku, následně ji vytřít, odpojit od elektřiny a nechat vyschnout.
- Mrazák ponechat zapojený v elektřině.
- Důsledně uklidit veškeré odpadky, vynést všechny odpadkové koše (případně sesypat odpadky do jednoho pytle) a pytle s odpadky odvézt.
- Uklidit toalety, očistit toaletní mísy a pisoár (včetně toalety pro obsluhu), vytřít podlahu.
- Umýt pulty ve výčepu a parapet vydávacího okýnka.
- Umýt stoly (lavice).
- Propláchnout trubky výčepního zařízení vodou (v případě jeho použití).
- Vyčistit oplachovač na sklenice (nutno použít dezinfekční prostředek „SAVO“ saponát jak na vnitřek oplachovače, tak i na jednotlivé kartáče).
- Vypnout bojler.
- Vytřít důkladně podlahu v bufetu a v klubovně.
- Při vracení zapsat stavy elektřiny a vody.
- Vrátit zapůjčené vybavení (nádobí…)
- Překontrolovat splnění předchozích bodů.
Smlouva o pronájmu a předávací protokol.docx
Rezervované termíny 2024
20. 1, 27. 1.
6.4., 20.4.
4.5., 11.5., 25.5.
8.6., 15. 6., 21.6.
13.7., 20.7.
5.8. - 9.8., 10.8. 16.8.-18.8.
7. 9. , 15.9., 28.9.
12.10., 19. 10., 26.10.
8. 11.
Rezervované termíny 2025
17. 5., 31.5.